Contributors

ponedeljek, 27. julij 2015

Poletno branje -4 del- Dnevnik psičke Mery- Vsak dan nekaj novega

Brušenje zob, ter še kaj in ostale vragolije...
  • Spet se je nekaj stvari dogodilo , moram jih opisativ mojem dnevniku. Kmalu bom stara tri mesece in sem se že kar veliiiiko naučila.
    Znam iti  sama lulat in veliko potrebo na prostor, kjer je dovoljeno. . Dobro se mi zdi, ker sem vedno pohvaljena. Potem sem se naučila kako moram pogledati Njega, da mi ustreže v vsem kar hočem doseči. Saj mi ona tudi, samo kako njega ovijem okoli prsta :)Ups tačke, poskusim in če uspe spustim glas ki se sliši kot bi rekla jaiui, sicer še tem glasom spravim Njo vedno v smeh.
    Drugače pa že vem, kaj lahko kaj ne, a se seveda ne držim vsega. Medvedka, ki sem ga dobila za dedka Mraza tudi imam zelo rada a ga pazim. Sedaj ga imam samo za poskus da ga spravim v košaro, kjer bi ga lahko v miru prikrojila a je prevelik in mi ne uspe.Prikrojila sem pa vrata od košare, a jih je sedaj ona prepletla z žico .

    Zabavno se mi zdi ko grem pit potem skočim z obema nogama v posodo z vodo in nato gledam kako Lili brca in skače, ko ima mokre noge. In kako šele skače ona ko stopi v to mlakužo. in se jezi. On pa pravi da si grem umit nožice ker sem šla lulat, da vzgojeni psi tako delajo. In da razsaja viroza, da je higiena čez vse.Pa kako se smeji če nosim v gobčku kako stvar

    Kako sta se potem smejala in Ona ni nič več jadikovala , ko je morala brisati razlito vodo.. Sedaj sem dobila drugo posodo za vodo ,veliko težjo, da je ne morem prevrniti in višja je tudi., da ne morem stopiti vanjo.
    Ona je prinesla svežo travo, da jo imata Lili in Maca za jesti oz. zdravilo, če se preveč najesta ali jesta kar njima ne paše. Mica maca je starejša muca, ki je mimogrede zelo resna, noče se igrati z nama in me je že udarila s taco po glavi.

    ...No potem sva se Lili in jaz učili za vrtnarja, vso travo sva potrgali, bila je sočna in še kar okusna, nato sva jo potrosili po stanovanju, saj si Ona tako želi pomladi pa sva ji jo pričarali. Ko sta Ona in On prišla domov pa nista bila vesela, čeprav sta bila nekje na snegu. Pa razumi te ljudi, nikoli jim ne ustrežeš. Rože je dala v drugo sobo  vse postavila višje jaz ne morem več do njih in tudi Lili jih ne obtrgava več ...

    . No Lili včasih skoči na pisalno mizo pa ki meče dol kar se pač da premakniti,svinčnike, kulije, celo SD kartico sem poskusila, a  ni bila preveč okusna... jaz potem spodaj poizkušam, kar je užitno in kaj ne. Zgrizla sem ji žico od zunajega diska potemnavijalke za lase (čeprav me je malo žgečkalo ker imajo male bodice)..Sedaj je njena pisalna miza vedno pospravljena. Sva se pa z Lili prestavili v kopalnico ja tam je vedno zanimivo..... Sinoči sva se z Lili lovili in Lili je skočila na  sesalec robota, ki se je vklopil (nisem bila jaz), ker se ga skoraj malo bojim, kar za menoj hodi in ropota.... No kakorkoli sesalec je nekaj časa sesal potem je prišel na moje igračke in se ustavil. Lili je potem šla spat na njega, Povedati moram, da me dlesni srbe, zobje bodo najbrž izpadli....dobila sem kosti z takim dobrim okusom, da si jih brusim in utrjujem dlesni.Včasih si pa kar na Lili brusim zobe

    a tudi ona ugrizne nazaj. Brusim si zobe, kjer se da. Njej sem iz garderobe potegnila kožo ki jo ima na tleh, da je ne zebe ... in jo malo hotela prikrojiti, a me je Ona zasačila bila sem okarana in nič niso pomagali moji lepi pogledi, kar vzdignila me je in nesla v mojo košaro, kjer sem potem užaljena zaspala. Od takrat ne smem več v njeno garderobo. Pa tudi v spalnico ne, sem samo hotela skrajšati žico od nočne lučke na omarici.Pa sem jo potegnila dol... Uf ,vrata v spalnico so se zaprla in z Lili ne smeva več tja.Pa v kuhinjo tudi ne smeva več.Kadar ni v njej njiju.. Lili je poskušala skočiti na lestenec

    No ni ji uspelo, pa vse blazine je zmetala s stolov na tla, jaz sem potem malo robove prikrojila. :) Kadar On in Ona ona dva jesta. ne smeva več biti pod mizo.... To pa je kriv On, jaz nisem, kaj moram, ko mi je vedno dajal hrano,"tako skrivoma" no in zadnjič mi je dal neko stvar, ki mi ni dobro dela, bruhala sem in od takrat dobimo mi hrano malo prej potem gremo spat in ona dva imata mir pri jedi, kakor se je izrazila Ona.
    Včasih je pri nas pravi cirkus. Z Lili marsikaj ušpičiva. Lili skoči v kopalnici v kopalno kad izvleče zamašek za vodo mi ga prinese na tla in jaz sem ga potem skoraj zgrizla:
    Takrat reče Ona, "Kaj mi je tega treba bilo?".
    Midva z Lili se takrat usedeva pred njo Lili ji skoči na kolena in prične presti, jaz pa jo pogledam z svojimi čokoladnimi očkami in naredim svoj znameniti glas "Uiuiui," in to vedno vžge. Ona se prične smejati, nato me vzdigne in naju oba z Lili pocrtlja. sva prava kosmata angelčka. Rada jo imava samo vedno hoče imeti svoj prav.Pravi, da je lepo ko sva z Lili budni, še lepše pa je če spiva,


    ker potem Ona lahko gre na računalnik, on pa prebere časopis v miru , ker drugače ne more, Ker Lili skače in mu vedno strga časopis. Sedaj Lili spi Ona je na Računalniku Mica maca tudi spi, jaz pa pišem tole sedaj na hitro, da malo potožim, kako hudo je mladim živalcam, ko se uče , da delajo po pravilih, to ne smeš to lahko ja pravila, ki jih postavljajo odrasli. No saj ni tako hudo. Jaz pač poskušam, če se da malo iti po ovinkih  in če uspe, zakaj pa ne "Probati ni greh he he :)
    Kadar ni premrzlo se z Lili igrava na balkonu, tu imava prostor in baje ne narediva veliko škode, no čeprav je Lili vrgla dol cvetlični lonček, ki se je razbil, a je Ona rekla, nič hudega črepinje prinašajo srečo :).Včasih si želim, da bi lahko bila od zunaj in tekala prosto naokrog. Tako, kot je prej Neli in Micamaca, ko so živeli na deželi, a se bom že morala sprijazniti s tem, da sem sedaj v stanovanju. Ko bom malo večja, sta mi Ona in On obljubila da bomo vsak dan hodili na dolge potepe, veselim se že. Sedaj moram končati vidim ,da bo Ona kmalu gotova in nočem, da ve da dam v javnost moje dogodivščine... Pa lep dan.. Jaz grem pa spat se mi že zehaaa...
    ...
    MERY.... :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...