Contributors

ponedeljek, 27. julij 2015

Poletno branje -2-DEL-dnevnik psičke Mery- AKLIMATIZACIJA

MERY PRIPOVEDUJE ...

. Aklimatizacija…prvi teden..
Teden je minil kot bi pihnil, danes je teden, od kar sem na novem domu. No da vam povem, kako je potekala aklimatizacija. Ja prav sem povedala. Saj je res tako, v prenesenem pomenu besede. Uf tu je hladno... sivo..... sonce je sijalo samo tri dni… pri nas v Goriških Brdih je mila klima in sonce sije skoraj vse dni. Pogrešam sonce, a drugače mi ni dolg čas ...

.. Saj se mi je od sončnih žarkov še kožušček pozlatil. No jaz mislim tako, ker nekateri mislijo da je ta moja pozlačena dlaka produkt skoka čez plot moje mame skok mojega strica..… ups… no to sem slišala moja gazdarico, ko se je menila z mojim novim gospodarjem.
Imenovala ju bom Ona in On ker imam občutek, da bosta onadva bolj plesala po mojih taktih kot pa jaz po njunih  . Z hrano sem zelo zadovoljna raznovrstna je nekaj skuha , nekaj briketov he he pa seveda tudi z mucami si delimo njihovo hrano… moje ne, ker jaz jem bolj hitro. Spim zelo veliko

… Imam svojo košaro a mi je bolj všeč prostor pod pisalno mizo, v košaro grem samo, ko sem užaljena in ko mi Lili preveč nagaja. Tam imam mir… Če ga ne bo, bom rekla Njej naj da napis na rob… Ne moti.Povedati moram da me je včeraj Ona vzela v naročje, mislila sem da bodo vsakdanje jutranje nežnosti malo božanja po trebuščku malo glajenja moje svilene dlake , ter malo ujčkanja. Pa me je prijela za vrat vzela škarje v roko in mi postrigla dlake, ki so mi rasle v oči. Bila sem šokirana… Res sem sedaj lepša in očke se mi bolj vidijo a vseeno ni bilo prijetno…Cukalo me je… A sedaj sem prava lepotička..

Tudi lulam ne več po stanovanju. Saj bi skoraj težko, ko pa kar gledata, ko se zbudim da me neseta na moje stranišče…Včasih se usedem pa že mislita da bom lulala, ja težko je biti mlad psiček… Kakat sem pa šla enkrat v njeno garderobo. Saj nisem vedela da lahko tudi kakam na prostor, kjer lulam. On se je nekaj razburjal, potem sta se pomirila in sedaj vem, da moram vse opraviti na enem mestu. Je pa težko, ker sem zelo zaposlena. Prvo moram veliko jesti da bom zrasla, potem spati, da bom umirjena in ne kaka nervozna gospodična, ko zrastem, ter seveda moram se veliko igrati, da si okrepim mišice. Z Lili tekava po stanovanju da je včasih pravi cirkus. In z Lili raziskujeva…

. zlezli sva med sobne rastline in malo razkopali zemljo uj je lepo dišala .Potem sva nekaj listov potrgala, ker je bilo pregosto, sva mislili, da bova pohvaljeni… pa nisva bili. Oh ti ljudje ne razumejo živali. Na Primorskem sem lahko na vrtu pogrizla kako zelenjavo pa se nobeden ni razburjal, no saj niti niso opazili.
Ko sta On in Ona še spala je Lili zlezla na jaslice in mi vrgla dol dve ovčki in pastirčka. Malo sem jih oglodala a nista bili preveč okusni. Nato je vrgla dol še malo mahu in nato sva midve postavili svoje jaslice. Ko pa sta On in Ona vstala je bilo igre konec. Sedaj imamo stanovanje zelo čisto, ker ona kar naprej pospravlja in sesalec mora kar naprej sesati, je rekla: Prej ko ni bilo živali pri hiši sem pomila in pobrisala prah pa je bilo čisto. Sedaj pospravim in je takoj vse razmetano..Pa tudi na kavču sem že dremala. Vedno ko pospravljata sva z Lili na kavču in opazujeva mico maco ki je lahko na tleh , ne vem zakaj ona ni napoti tako kot midve.
No pa da ne bom vse samo jaz kriva, tudi Lili nagaja. Grize vse kar ji pride pod zobke.

. Popraskala je stol za pisalno mizo in ona je bila zelo žalostna. pa zavese sva uredili. V spodnji rob sva naredili luknjice, kot borduro, zelo zelo lepo izgleda.Ona je dejala, da je vedela, da bo tako zato je dala stare zavese gor, potem jih b zavrgla...
... Lili praska Lili je povsod polno,  a ima praskalnik  za praskanje celo mene opraska pa ji dopovedujem, da nisem njena praskalnica.

No pa saj jo tudi jaz pogrizljam. Celo zarenčala sem že na njo. Sedaj grem spat , ker moram biti spočita, ko se Lili zbudi, da bova dirjali po stanovanju imava svojo uro okoli desete ure zvečer. Saj veste treba se je razgibati gibanje je pol življenja

… No to je rekla Ona a ni mi čisto jasno, kaj je mislila s tem.. Sinoči sem dobila za darilo majhnega plišastega kužka, če ga primem z zobmi za prednjo tačko zalaja. Pa spi zraven mene


Prav zaprav mi nič ne manjka imam Lili in vsi me crtljajo... samo to še čakam , da  bo pomlad, baje bomo hodili ven, moram se navaditi še na pas... in komaj čakam, da bom prosto tekala a Ona pravi da bom na vrvici. Kakšni vrvici ne vem a počakajmo čas bo prinesel svoje pa bomo videli
p.p.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...