Contributors

četrtek, 23. julij 2015

NARAVNA KLIMA IN METULJI


Hlajenje v naravi
V teh zadnjih julijskih dneh , ko je tako vroče, da ti že sama misel, da bi moral kaj delati, obvisi    nekje na pol  v zraku. Včeraj sva sklenila da greva v sotesko metuljev to je 12 km oddaljena od nas. Ker vem da se metulji prebudijo šele proti deseti uri , ko jih sonce ogreje sva se dopoldan odpravila iz že razbeljenega mesta ter kmalo prispela v sotesko. Kjer je naju presenetila mokra makadamska cesta od dežja, ki je padal prejšnji večer..(pri nas je samo grmelo)  in bleščeče mokro listje robid in srpja.


pa svežina, ki se je kar razlivala čez nas.Vpijala sem to naravno svežino in uživala v trenutku dneva... Občudovala ter čudovite praproti, ki so rasle ob potoku….  Potoček je veselo žuborel in vsa navdušena sem opazovala paro, ki se je dvigala iz njega, ko je na njega  posijalo sonce.

Zrak je bil svež, čist, ja naravna klima  lahko   sva zadihala s polnimi pljuči, psička  Mery se je od veselja vrgla v potok in pila čistovodo..Nato sva zakorakala po cesti v ohlajeno sotesko ter ,prečkala potoček tik ob njemu  sva se usedla pod košato drevo, Kjer sva malicala in se predala čudovitemu občutku  maravnemu hlajenju.Sezula sem se in tu in tam stopila v ledeno hladno vodo potočka. Sicer se morda to komu zdi neumno, da lahko taka malenkost človeku prinese tako zadovoljstvo. A kot pravi moja prijateljica "Zadovoljstvo je v malih stvareh."S čim se jaz še kako strinjam. Kajti mir , žvrgolenje ptičkov, hlad  ki ga v teh dneh še kako pogrešam  mi je popolnoma zadostoval v tem trenutku.Pogled skozi goste krošnje dreves in  na modro nebo so dale slutiti, da je v mestu spet poklenska vročina.                 Čas se je odmikal in na drugi strani sva opazila čudovitega metulja. Vedela sem , da če hočem ujeti kakega v objektiv se moram spraviti k fotografiranju ..Kajti ne imenujem zastonj to sotesko ;Sotesko metuljev, kajti kljub gozdu je metuljev tu vedno veliko .Sicer so v vsakem času druga vrsta ,  a kljub temu uživam vedno.


Sprva je bil samo eden potem pa dva metulja  in čmrlji in spet metulji. Uživala sem, kljub toplemu soncu, ki pa tu med drevjem ni imel tako velikega učinka kot v mestu




 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

SPOMINI STAREGA GOJZARJA- POLETNI OBISK GORE OLJKE-

Gora Oljka je kot neki izhod za kratke izlete,  ko včasih ne moreš zarai ovir , ki jih življnje pač meče pod noge. Ali pa za vzdrževanje kon...