sreda, 24. junij 2015

SANJE


Spet prišel si v moje sanje



Vse povsod tišina , prazna ob meni je blazina
Zaspala sem z mislijo na tebe.
Morda pa želja le privede te......
Spet prihajaš v moje sanje
V ta moj mali tihi svet
Nočem več verjeti vanje
A ti požvižgaš se na vse
Tvoj nasmeh mi vse pove....

Samo dotik je bil dovolj,
Da obudil si spet v življenje,
Kar bilo je skrito na dnu srca
Vse prav vse si spet predramil
Si s poljubi me omamil...

Spet sem se ti vsa predala
Veš,da nate sem čakala
celo večnost te iskala...
Vsa spoznanja,
ki sem ob tebi jih spet zaznala,
ko sebe , tebi sem dajala...
Vso strast, ljubezen in obljube.
Vračal z ognjem in strastjo.
V vrtincu čustev dvigala in padala na dno.


Prihajal noč si za nočjo
Spet in spet v moje sanje
Bila presrečna sem .
Spet pričela sem verjeti vanje

Ljubila sva se vsepovsod
Ob svečah, na travnikih,
pod zvezdami in temi.
Ljubila od poletja do jeseni....


Potem prišla je zima mraz.
Z njo izginjal tvoj obraz..
Oh ljubi, počakaj.
Ne odhajaj,
 ne želim se prebuditi .
Hočem s tabo se ljubiti.
Izkoristiva ta čas,

Kajti vem, ko zjutraj bom se prebudila
za vedno bom te izgubila...
Zadnjič  prišel si še v moje sanje
Dovoli mi , da

še samo nocoj verjamem vanje....

In res,zjutraj sem  se prebudila,
prazna ob meni je blazina
takrat zavem se,
da bil si sen, le iluzija!
tebe pokriva hladna
že gomila!!

p.p.